ღ پست ثابت ღ

Diss Love



نظرات شما عزیزان:

vampire
ساعت12:33---25 دی 1392
سلام و دروووود بر داش گلم

داش لینک شدی هم ابر بلاگت و هم لوکس بلاگت

ولی به نظر من ابر بلاگت بهتره


حمیدی
ساعت22:26---20 دی 1392
سلام
گفتی بیام وبلاگت رو ببینم اومدم وبلاگت خیلی خلوته بیشتر کار کن , موفق باشید


کسب درآمد عالی از سایت یا وبلاگ
ساعت21:53---3 دی 1392
سلام . دوست عزيز .
ماشااله با اين همه بازديدي که وبلاگت داره مي توني حسابي ازش پول در بياري .
کاري که خودم دارم انجام ميدم و خداييش راضي هستم .
سايتي بهت معرفي مي کنم که خودم هم دارم استفاده مي کنم فقط کافيه ثبت نام کني و نيم ساعت کدش رو توي وبلاگت بزاري اگه راضيت نکرد سريعا کد رو بردار ولي مطمئن باش مثله خود من مشتري دائمي اين سايت مي شي .
کافيه وارد اين آدرس بشي :
http://lipop.ir/user/signup/ref:21
و ثبت نام کني و کدش رو بزاري توي سايتت اون وقت بعد از چند روز که حسابت به ده هزار تومن رسيد درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توي حساب بانکيت تحويل بگير .
دوست عزيز توي اين دوره زمونه که هزينه هاي زندگي زياده نبايد شانس پول درآوردن راحت و بي دردسر رو از دست داد .
فقط نيم ساعت امتحانش کن و خوشت نيومد ديگه استفاده نکن .


سارا
ساعت1:12---3 دی 1392
ممکنه مسخره به نظر بیاد!خودم هم مطمئن نیستم اما برای اطمینان مجبورم این پیام رو بفرستم.ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرسhttp://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سشوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
پاسخ:ایستگاهمو گرفتی؟خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 2 دی 1398برچسب:,ساعت3:9توسط Alireza | |